آرزوی کودک پنج ساله سرطانی برآورده شد+ تصاویر

هفته گذشته هزاران نفر از مردم شهر سانفرانسیسکو تجمع کردند، تا آرزوی کودک پنج ساله مبتلا به سرطان که تبدیل شدن به بتمن و نجات شهر گاتهام بود را شاهد باشند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، داستانی که نقش اصلی آن یعنی بتمن، به کودکی خردسال سپرده می‌شود که خود،پنجه در پنجه مشغول پیکار با دیو سرطان است.


این کودک که با نام "مایلز" شناخته می‌شود از سن دو سالگی در حال مبارزه با سرطان است و تنها آرزویی که در  سر دارد مانند تمام کودکان هم سن و سال خود، تبدیل شدن به قهرمانان اصلی فیلم های علمی تخیلی است.


سازمانی با نام Make-A-Wish که به معنی فارسی آن "یک آرزو کن" ترجمه می شود، با برنامه‌ریزی یک برنامه از پیش تعیین شده از اهالی و مسئولان شهر سان فرانسیسکو درخواست کرد تا برای چند ساعت این شهر را به شهر افسانه‌ای گاتهام که در آخرین فیلم بتمن توسط وی نجات پیدا کرد تبدیل کنند.


مایلز نیز در این برنامه سوار بر خودروی مخصوص بتمن که یک لامبورگینی مشکی رنگ ویژه است، شد و با کمک پلیس سانفرانسیسکو و چند انفجار کوچک طراحی شده شهر را نجات داد و باعث برانگیخته شدن هیجان حضار شد.


نکته جالب این برنامه تماس ویدیویی باراک اوباما در تویتر به مایلز است، وی این به این پسر بچه 5 ساله گفت : " آفرین مایلز، گاتهام را نجات بده".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حبیب از ارومیه
۱۶:۳۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۲
اللهم صلی علی محمدوال محمدخدایابه حرمت خون پاک شهدای کربلابه همه بیماران شفای عاجل عنایت بفرمااللهم صلی علی محمدوال محمد
آخرین اخبار