روزنامه نگار فرانسوي با توجه به پيشروي هاي ارتش سوريه زمستاني سخت و خونين را براي گروه ها و افراد مسلح در سوريه پيش بيني مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛ با توجه به شکست هاي پي در پي که گروه هاي مسلح تروريستي در سوريه و بخصوص حلب متحمل شده اند، روزهاي خونيني در انتظار آنهاست. اين مطلب را لوک ماتيو روزنامه نگار فرانسوي اعلام کرد. 

ماتيو در مطلبي که روزنامه ليبراسيون آن را منتشر کرد نوشت فصل زمستان فصلي خونين براي افراد  مسلح در سوريه خواهد بود زيرا با حملات گسترده ارتش سوريه روبرو خواهند شد و اين در حاليست که از هفته هاي گذشته شکست هاي سختي را متحمل شده اند و بسياري از شهرها و پايگاه هاي نظامي تحت سيطره خود را ترک کرده و از آنجا عقب نشيني کرده اند. 

به نوشته وي گروه هاي مسلح از هم اکنون بايد آماده از دست دادن شمار زيادي از فرماندهان خود باشند. 

افراد مسلح در سوريه و بخصوص حلب خسارات زيادي متحمل شده اند و اين امر نگراني هاي زيادي براي آنها به وجود آورده است. آنها از هفته گذشته فرياد کمک خواهي خود را بلند کرده اند. 

ادامه شکست هاي افراد مسلح در سوريه باعث شده است بسياري از آنها به ارتش سوريه بازگردند. روزنامه فرانسوي لوفيگارو نوشت برخي از افراد مسلح در شمال سوريه گروه هاي مسلح را ترک کرده و به ارتش سوريه بازگشته اند. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار