سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در قسمت دونفره امروز (دوشنبه 92/8/27) ادامه یافت و بازیکنان مرحله نیمه نهایی شناخته شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی در نخستین دیدار ثریا آقایی و یسری بیگی به مصاف الناز شهبازی و آیلار اصغرزاده رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود آقایی و بیگی خاتمه یافت.

در دومین دیدار مولود اسماعیلی و صحابه فرد برابر فاطمه سروقدی و الناز فیض منش دیدار کردند که در پایان اسماعیلی و فرد با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافتند.

سومین دیدار را نگین امیری پور و سحر زمانیان برابر زینب عبدالکریمی و ملیکا مطلبی برگزار کردند که در پایان امیری پور و زمانیان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسدند.

چهارمین دیدار را صفورا زمانلو و پگاه کامرانی برابر رها راد افشار و سارا دلاوری انجام دادند که در پایان زمانلو و کامرانی با نتیجه 2 بر یک برابر حریفان خود به برتری رسیدند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این پیکارها ثریا آقایی و یسری بیگی به مصاف صفورا زمانلو و پگاه کامرانی خواهند رفت و مولود اسماعیلی و صحابه فرد به مصاف نگین امیری پور و سحر زمانیان می روند.

سومین مرحله مسابقات رنکینگ بانوان بزرگسال کشور با شرکت 80 بازیکن در روزهای 26 و 27 آبان ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهید شیرودی تهران برگزار می شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بدمینتون ، بانوان ، رنکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار