رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام تیم بدمینتون پسران قم به رقابت های رنکینگ قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی پنجه باشی تصریح کرد: دومین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان در سمنان برگزار می شود و سعی ما این بوده که تیمی قوی و آماده راهی رقابت با تیم های حاضر در این پیکارها شود.

وی با بیان اینکه زمان و مکان برگزاری رقابت های رنکنیگ بدمینتون پسران کشور از سوی فدراسیون بدمینتون مشخص شده است، اضافه کرد: دومین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان پسران در شهرستان سمنان به انجام می رسد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون، این رقابت ها در روزهای بیست و نهم آبان ماه تا اول آذر ماه سال جاری به مدت سه روز در شهرستان سمنان و در سالن اختصاصی بدمینتون این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور موفق پسران بدمینتون باز قم در پیکارهای مرحله قبل رنکینگ کشور، خاطرنشان کرد: مرحله اول این رنکینگ در روزهای بیستم تا بیست و دوم شهریور ماه سال جاری به میزبانی هیئت بدمینتون استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

پنجه باشی همچنین به نحوه برگزاری این مسابقات اشاره کرد و عنوان داشت: رقابت های رنکینگ نونهالان و نوجوانان پسران در دو مرحله برگزار می شود و نفرات منتخب به اردوهای ارزیابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان پسر کشور دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه بدمينتون بازان قمي در مرحله اول رقابت هاي رنکينگ بدمينتون پسران کشور موفق به کسب يک قهرماني و يک نايب قهرماني شدند، افزود: بر اساس برنامه ريزي فدراسيون بدمينتون کشورمان، نخستين دوره مسابقات رنگينگ بدمينتون نونهالان و نوجوانان با شرکت 250 بازيکن از 25 استان کشور به ميزباني هيئت بدمينتون خراسان رضوي در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

رئیس هیئت بدمينتون استان قم اذعان کرد: در قسمت دونفره مسابقات رده هاي سني نونهالان و نوجوانان پسر بعد از انجام 34 مسابقه نفرات برتر به در حالي معرفي شدند که ترکيب محمدمعين کشاورز و عرفان ناصري از قم بالاتر از ديگر رقبا در جايگاه نخست ايستاد و قهرمان اين دوره شد.

وی خاطرنشان کرد: در قسمت دونفره رده سني جوانان نيز که با شرکت 55 تيم و با 45 مسابقه برگزار شد تيم دو نفره محمد قنبري و سجاد اماميان از خراسان رضوي قهرمان شد، تيم دو نفره کيانوش افشاري راد و مهدي انصاري از زنجان به مقام دوم رسيد و تيم دو نفره محمدباقر ترابي و نعيم الدين موسي نژاد از قم همراه با تيم دو نفره امير باهنگ و دانا مقصودي از سيستان و بلوچستان در جايگاه سوم ايستادند.

پنجه باشی در پایان اظهار داشت: در حالي که مسابقات رنکينگ نونهالان و نوجوانان کشور براي اولين بار است که در اين سطح برگزار مي شود و هدف از برگزاري اين رنکينگ توجه به نونهالان و نوجوانان و استعداديابي به منظور پشتوانه سازي براي تيم هاي بدمينتون کشور است./س

برچسب ها: قم ، پسران ، بدمینتون ، مسابقه ، رنکیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.