گروهي از شهرک نشينان صهيونيست صبح روز سه شنبه منزلي را در نزديک حرم حضرت ابراهيم(ع) در الخليل، جنوب کرانه باختري رود اردن تصرف کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه ؛‌تيسير ابوسنينه مدير اوقاف الخليل در اين باره گفت:« گروهي از شهرک نشينان با حمايت شديد نظاميان رژيم اشغالگر و با همراه داشتن وسايل حفاري و ساخت و ساز وارد منزلي بدون سقف در جنوب حرم حضرت ابراهيم شدند و نظاميان اسرائيلي نيز مسير منتهي به اين منزل را بستند».

ابوسنينه افزود:« تصرف اين منزل تنها چند روز پس از تصرف منزل خانواده اي فلسطيني (بديري) در نزديک حرم حضرت ابراهيم (ع) انجام شد، منزلي که هنوز در تصرف  شهرک نشينان است و با وجود شکايتي که اداره اوقاف الخليل در دادگاه مطرح کرد يهوديان تندرو  در آن آئين و رسوم تلمودي به جا مي آورند».

وي هدف شهرک نشينان را يهودي سازي کامل اطراف حرم دانست و افزود:«رژيم اشغالگر و شهرک نشينان، حرم حضرت ابراهيم(ع) را يک اثر تاريخي يهودي مي دانند و تلاش مي کنند با چنين سياست هايي اين حرم را از فلسطينيان جدا کنند در نتيجه ممکن است روند تصرف منازل ادامه يابد».

وي افزود:« بهترين راهکار براي ناکام گذاشتن طرح يهوديان اين است که فلسطينيان به صورت انبوه هر روزه وارد حرم حضرت ابراهيم(ع) شوند.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار