ادامه سیاست های ریاضت اقتصادی دولت ایتالیا، معلولان و افراد از کارافتاده را نیز روانه خیابان ها کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بیش از یک صد نفر از معلولان و افراد از کار افتاده با تحصن در برابر ساختمان مرکزی شهرداری رم، به کاهش شدید بودجه خدمات اجتماعی اعتراض کردند.

یکی از تظاهرکنندگان معلول گفت: کاهش بودجه بخش خدمات اجتماعی در ایتالیا، اقشار مختلف مردم و به ویژه معلولان را که قشر ضعیف و شکننده جامعه هستند، بیش ازپیش تحت فشار شدید مشکلات معیشتی قرار داده است.

ادامه بحران اقتصادی در ایتالیا و ناتوانی دولت در حل مشکلات مردم، ایتالیایی ها را به اینده اقتصادی کشورشان بدبین کرده است. یکی دیگر از معلولان معترض حاضر در این تجمع گفت ادامه بحران اقتصادی در کشورهای اروپایی و به ویژه ایتالیا که موجب افزایش مالیات ها و کاهش بودجه خدمات عمومی شده است، مشکلات زیادی را برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه به وجود اورده است.

شهرداری ها که موظف به ارائه خدمات به ما معلولان هستند، به علت نداشتن بودجه کافی، معلولان و افراد از کار افتاده را به حال خود رها کرده اند.

ادامه سیاست های سخت گیرانه اقتصادی در ایتالیا موجب شده تا بودجه بخش های مختلف از جمله اموزش و بهداشت و درمان به شدت کاهش پیدا کند.اتحادیه های کارگری ایتالیا اعلام کرده اند هزارن نفر از مردم این کشور روز های شنبه و یکشنبه در اعتراض به ادامه سیاست های اقتصادی و وضع بد معیشتی خود در رم تظاهرات خواهند کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار