در ادامه وقت امروز "چهارشنبه 24مهرماه 92" اعلام شد؛

"وزش باد گرم" و "افزایش دما" 12 درجه ای /"مسافران" احتیاط کنند

از امروز با خروج دو سامانه بارشی شمالی و جنوبی کشور دمای هوا در اکثر مناطق افزایش می یابد و افزایش دما در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بسبب وزش باد گرم بین 6 تا 12 درجه پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "چهارشنبه 24مهرماه 92" اعلام شد،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز با خروج دو سامانه بارشی شمالی و جنوبی کشور دمای هوا در اکثر مناطق افزایش می یابد که این افزایش دما در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان  به سبب وزش باد گرم بین 6 تا 12 درجه پیش بینی می شود و به سبب  وزش باد گرم در استان های گیلان ، مازندران و گلستان امروز و فردا و روز جمعه  و شنبه توصیه می شود که مسافران از روشن کردن آتش در فضای باز پرهیز کنند.

لازم به ذکر است، یک سامانه بارشی از اواخر روز شنبه از شمال غرب وارد کشور می شود و از روز یکشنبه استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان سبب بارش باران با وزش باد و رعد و برق و در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان سبب بارش مداوم باران خواهد شد.



 شایان ذکر است، در این مدت ابتدا در شمال غرب و سپس در سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز دمای هوا بین 6 تا 12 درجه و در غرب و جنوب غرب کشور بین 3 تا 6 درجه کاهش می یابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری تا نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات و وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 23 درجه و در کمترین حالت به 12 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهای پیام/
برچسب ها: وزش باد ، باران ، گردوخاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار