در ادامه وقت امروز "سه شنبه 23 مهرماه 92" اعلام شد؛

پایان "بارش"ها و "افزایش دما" از فردا / "بارش باران" در شهرهای شمالی

تا پایان امروز بارش باران در مناطق شمالی و مرکز و شرق و جنوب شرقی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز "سه شنبه 23مهرماه 92" اعلام شد،بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد تا پایان امروز بارش باران در استان های گیلان، مازندران، گلستان و در برخی نقاط شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز و همچنین در برخی نقاط استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، خراسان رضوی و اصفهان ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، از فردا با خروج دو سامانه بارشی شمالی و جنوبی کشور دمای هوا در اکثر مناطق افزایش می یابد که این افزایش دما در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان  به سبب وزش باد گرم بین 6 تا 12 درجه پیش بینی می شود.




لازم به ذکر است، یک سامانه بارشی از اواخر روز شنبه از شمال غرب وارد کشور می شود و از روز یکشنبه استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان سبب بارش باران با وزش باد و رعد و برق و در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان سبب بارش مداوم باران خواهد شد.

 شایان ذکر است، در این مدت ابتدا در شمال غرب و سپس در سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز دمای هوا بین 6 تا 12 درجه و در غرب و جنوب غرب کشور بین 3 تا 6 درجه کاهش می یابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری تا نیمه ابری و در شهر های شمالی  بارش پراکنده پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 25 درجه و در کمترین حالت به 12 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار