در ادامه وقت امروز "دوشنبه 22 مهر ماه 92"؛

6 تا 12 درجه "افزایش دما" / پایان "بارندگی"ها از روز چهارشنبه

از روز چهارشنبه با خروج سامانه های بارشی، دمای هوا در اکثر مناطق افزایش می یابد که این افزایش دما در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان به سبب وزش باد گرم بین 6 تا 12 درجه پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "دوشنبه 22مهرماه 92" اعلام شد،بررسی های نقشه های پیش یابی نشان می دهد که از عصر امروز تا عصر فردا بارش باران در استان های گیلان و مازندران و گلستان رخ می دهد.

براساس این گزارش، طی امروز و فردا، در برخی نقاط استان های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق فارس، خراسان رضوی، اصفهان و هرمزگان  بویژه در ساعات بعد ازظهر رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک موقتی پیش بینی می شود .




لازم به ذکر است، از روز چهارشنبه با خروج دو سامانه بارشی شمالی و جنوبی کشور دمای هوا در اکثر مناطق افزایش می یابد که این افزایش دما در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان  به سبب وزش باد گرم بین 6 تا 12 درجه پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری و در پاره ای نقاط غبار محلی و در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 24 درجه و در کمترین حالت به 14 درجه بالای صفر خواهد رسید.چ
انتهاي پيام/

برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، دما ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار