با شروع فصل پاييز شبكه هاي مختلف راديويي با توجه به اهداف رسانه ملي برنامه هاي جذابي را متناسب با حال و هواي پاييز براي مخاطبان خود توليد كرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي صدا؛ راديو مي كوشد ضمن ايجاد فضايي شاد و مفرح براي اعضاي خانواده، برنامه هايي متناسب با نياز مخاطبان در زمينه مباحث اقتصادي، فرهنگي، اجتماعی و سياسی فراهم آورد تا كليه اقشار جامعه با هر سليقه و گروه سني بتوانند در تمام ساعات از اين برنامه ها استفاده كنند.
 
با اين رويكرد در سه ماهه سوم سال92 از مجموع 25 شبكه راديويي ، چهار هزار و  733 برنامه در قالب هزار و 114 عنوان توليد شده که در 522 ساعت به سمع مخاطبان می رسد.
 
ترويج سبك زندگي اسلامي – ايراني ، توجه به نيازهاي قشر جوان ، نقش ائمه  معصوم(ع) در جامعه اسلامی،  افزایش احساس تعلق، هویت بخشی و نشاط اجتماعی، آشنايي با مسائل اجتماعي روز و ... از جمله محورهايي است كه در قالب برنامه هاي گفت و گو محور، آموزشي، شعر و ادبيات، مسابقه، موسيقي، نمایشی، تفریحی و برنامه هایی با پیام های اجتماعی از سوی معاونت صدای رسانه ملی براي ايام پاييز مخاطبان تدارك ديده شده است.
 
علاقمندان به برنامه هاي راديو براي اطلاع از تاريخ و زمان پخش برنامه ها مي توانند به "جدول پخش برنامه ها" در سايت راديو به آدرس www.radio.ir  مراجعه كنند./ص

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار