ترکیب تیم اعزامی بانوان قم به نخستین دوره رقابت‌های وودبال قهرمانی بانوان کشور به میزبانی استان فارس مشخص شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف کشورمان که رشته ورزشی وودبال یکی از رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون به شمار می‌رود، بعد از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های وودبال مردان کشور اکنون نخستین دوره این رقابت‌ها در بخش بانوان برگزار می‌شود.

بدین ترتیب تیم‌ها و ورزشکاران مایل به شرکت در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور وودبال در بخش بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برای کسب عنوان‌های اول تا سوم به میزبانی هیئت گلف استان فارس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

پس از اعلام موافقت فدراسیون گلف کشورمان در خصوص میزبانی هیئت گلف استان فارس از نخستین دوره مسابقات وودبال قهرمانی بانوان کشور، رقابت تیم‌های شرکت کننده در این دوره از صبح روز پنجشنبه بیست و پنجم مهرماه به مدت 2 روز به انجام خواهد رسید.

تیم وودبال بانوان استان قم یکی از تیم‌های شرکت کننده در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور است و علاوه بر بانوان قمی تیم‌های هیئت گلف استان‌های گیلان، سمنان، فارس، آذربایجان شرقی و همدان نیز در این رقابت حضور پیدا خواهند کرد.

رقابت‌های بخش بانوان در حالی به میزبانی فارس برگزار می‌شود که امسال در اواخر مردادماه نخستین دوره مسابقات وودبال مردان قهرمانی کشور به میزبانی هیئت گلف استان سمنان برگزار شد و در نهایت تیم‌های سمنان، قم و فارس توانستند عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت گلف استان قم روز چهارشنبه بیست و چهارم مهرماه که با روز عید سعید قربان نیز همزمان است، تیم وودبال بانوان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شده و در این تیم پنج بانوی وودبالیست حضور دارند.

تیم وودبال بانوان قم در حالی برای نخستین بار به پیکارهای وودبال قهرمانی بانوان کشور اعزام خواهد شد که نفرات اعزامی تیم بانوان قم خانم‌ها زینب کرد فلاحت، سکینه باباخانی، مریم رشتی‌زاده، مریم فرخی‌فر و مرضیه خوش آمدی هستند.

بانوان وودبالیست قم تا زمان اعزام به این پیکارها تمرینات خود را این روزها در حالی برگزار می‌کنند که تمام نفرات در اردوی این تیم حضور دارند و سمیه طلیقی نایب رئیس هیئت گلف استان قم نیز در کنار سایر اعضا بر نحوه انجام تمرینات نظارت می‌کند./س

برچسب ها: قم ، ترکیب ، تیم ، وودبال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.