فرمانده انتظامی گناباد گفت: تماس‌های مزاحمتی طی یک‌سال اخیر در گناباد به 10 درصد رسیده و مزاحمت‌های خیابانی نیز بیش از 80 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رضا قدمگاهی صبح  امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر فرماندهی برگزار شد؛ اظهار داشت: شهرستان گناباد از دیدگاه مسئولان نیروی انتظامی یکی از شهرستانهای قانونمند استان است.

وی افزود: حضور پررنگ پلیس در در دو نوبت صبح و عصر و در ساعات پرتردد در سطح شهر از اقدامات ویژه‌ای بوده که در یکسال اخیر انجام شده است.

قدمگاهی با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در گناباد گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، توزیع 15 نوع بروشور در زمینه‌های مختلف امنیتی جهت فرهنگ‌سازی بیشتر، جلسات پرسش و پاسخ در مساجد و محافل در بعد مسائل فرهنگی، حضور افسران ارشد نیروی انتظامی در دانشگاهها و مدارس برای آموزش جلوگیری برخی از آسیب‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه با موضوع مواد مخدر در باغ ملی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: به مناسبت این هفته و در جهت فرهنگ سازی و رعایت بیشتر مقررات،  20 تا 30 درصد تخفیف برای آزادی خودروهایی که به دلایل مختلف به پارکینگ منتقل شده اند قائل شدیم.

قدمگاهی در ادامه گفت: تماس‌های مزاحمتی در یکسال اخیر به 10 درصد رسیده و مزاحمت‌های خیابانی بیش از 80 درصد کاهش یافته است.

وی بیان داشت: کل تصادفات در یکسال گذشته 1 الی 2 درصد کاهش داشته و بیشترین صدمات در تصادفات مربوط به موتورسیکلتها به دلیل نداشتن کلاه ایمنی، نداشتن مدارک یا نداشتن بیمه بوده است.

قدمگاهی تصریح کرد: ذهن جامعه را نباید مشوش کرد چراکه با این کار مشکل ایجاد شده و نتیجه معکوس را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: سه خط تلفن 197، 116 و 110 برای انتقادات و پیشنهادات گذاشته شده که واحدهای نظارتی انتقادات را پیگیری می‌کنند و دفتر فرماندهی انتظامی نیز به طور مستقیم جوابگو است.

وی گفت: در کشف مواد مخدر از ابتدای سال حدود 10 درصد کاهش داشتیم که اجرای طرحهای متعدد در شهرستان و استفاده از عوامل پلیس مواد مخدر عملیات قاچاقچیان را ناامن کرده است.

قدمگاهی همچنین گفت: از ابتدای سال 20 تا 40 درصد سرویس‌های مدارس که مشکل دار بوده‌اند، توقیف شده‌اند.
برچسب ها: خراسان ، گناباد ، مزاحمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.