مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛
خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، با بیان اینکه اسامی مناطقی که بازرسان سازمان ملل در سوریه بازدید می کنند محرمانه مانده است، تاکید کرد: اطلاعات موجود حاکی است که بازرسان ماموریت خود را برای نابود تسلیحات شیمیایی سوریه آغاز کرده اند.
در حمله به اتوبوس نظامي در راه قاهره - اسماعيليه 2 سرباز کشته شدند.
المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد ارتش مصر میدان التحریر در قاهره را احاطه کرد و ورودی های منتهی به این میدان و میدان عبدالمنعم ریاض را بست.
معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره احتمال اقدامات تحریک‌آمیز مخالفان تندرو در سوریه برای جلوگیری از ماموریت بازرسان سازمان ملل اظهار نگرانی کرد و گفت اخضر ابراهیمی باید برای برگزاری نشست ژنو- دو نقش اصلی را ایفا کند.
فدراسیون بین المللی اتحادیه های کارگری درباره خطر مرگ چهار هزار کارگر خارجی قبل از برگزاری جام جهانی فوتبال سال 2022 در دوحه هشدار داد.
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تلاشهای رسانه ای همه جانبه ای را برای مسئول نشان دادن جمهوریخواهان در بحران بودجه کنونی و تعطیلی بخشی از ادارات دولتی آغاز کرده است.
مقامات روسیه از تصمیم باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای لغو سفر به آسیا که می توانست زمینه ساز ملاقات با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و گفتگو درباره بحران سوریه باشد ابراز ناامیدی کردند.
سفیرپیشین امریکا در لبنان بار دیگر در سخنانی بر مشارکت ایران در کنفرانس ژنو2 تاکید کرد.
منابع خبری از کاهش بهای نفت برنت به کمتر از بشکه ای 109 دلار خبر دادند.
مقامات پاکستانی روز جمعه از زخمی شدن شش شهروند این کشور در گلوله باران منطقه ای مرزی در کشمیر به دست نیروهای نظامی هند خبر دادند.

برچسب ها: عناوین ، مهم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار