دبير انجمن مستقل دانشجويان دانشگاه تهران گفت: سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نشان‌دهنده صداقت گفتار دولت ایران است، اما نکته حائز اهمیت اینجاست که آمریکا به هر حال به نقطه‌ای خواهد رسید که باید بین تعامل با ایران و لابی صهیونیست یکی را انتخاب کند.

"علي عبدي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان ضد ايراني نتانياهو در مجمع سازمان ملل گفت: ایالات متحده يکي از مخالفان سرسخت برنامه هسته‌ای و نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اما در چند روز اخیر لحن صحبت آنان تغییر و تلاش می‌کردند وجهه از دست رفته خود را بازسازی و نشان دهند اهل تعامل هستند.   
 
عبدي با اشاره به سخنان شب گذشته که بین باراک اوباما و نتانیاهو صورت گرفت، گفت: آمریکا تحت فشار مستقيم رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.   
وي ادامه داد: سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نشاندهنده صداقت گفتار دولت ایران است اما نکته حائز اهمیت اینجاست که آمریکا به هر حال به نقطه‌ای خواهد رسید که باید بین تعامل با ایران و لابی صهیونیست یکی را انتخاب کند.   
 
دبير انجمن مستقل دانشجويان دانشگاه تهران با بيان اينکه ایالات متحده با توجه به شرایط امروز جهان نظر لابی صهیونیست را اعمال می‌کند، گفت: سرمايه‌داران و حاکمان اصلی در آمریکا صهیونیست‌ها هستند به همین دلیل اگر روسای جمهوری آمریکا بخواهند در مسند قدرت باقی بمانند و سناتور‌های‌شان مجددا توان رای‌آوری داشته باشند باید نظر لابی صهیونیست را تامین کنند.   
 
عبدي اظهار داشت: سخنرانی نخست وزير رژيم صهيونيستي در مجمع عمومی سازمان ملل از چند جهت حائز اهمیت است؛ اول اینکه در واکنش به رئیس‌جمهوری ایران صورت گرفت که دکتر روحانی صحبت‌های کاملا منطقی و بدون حاشیه را بیان کردند که از نظر اهل منطق مورد قبول است، حال اگر سخنان نتانیاهو و دکتر روحانی را در کنار یکدیگر قرار دهیم نشان می‌دهد صهیونیست‌ها بسیار جنگ‌طلب‌اند و به هیچ عنوان اهل مصالحه و مذاکره نیستند و  تنها هدف‌شان جنگ‌افروزی و دشمنی با کشورهای منطقه است.  
  
 وي در ادامه بيان كرد: نتانياهو به طور مستقيم رئيس جمهوري آمريكا را تهديد و به آنها اعمال قدرت كرد، لحن نتانياهو نشان مي‌دهد كه رژيم صهيونيست ازموضع بالاتر با آمريكا صحبت مي‌كند و لحنشان لحني امرو نهي است.
 
عبدي در پايان به سخنان رهبري اشاره و خاطرنشان كرد: اگر روزي آمريكا به اين نقطه نظر رسد كه لابي صهيونيست را رها كند، قطعا شرايطش از وضعی كه در آن قرار گرفته‌اند بهتر خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار