برنامه راديويي شب هاي ايراني از هفته اول مهرماه در شبكه هاي استاني صدا توليد و پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مديركل صداي استان ها با اعلام اين خبر گفت از ظرفين برنامه سازي در مراكز صدا و سيما براي پر كردن اين برنامه بهره مي بريم .

ابوالفضل معصومي فر محتواي اين برنامه را موضوع محور بيان كرد و افزود: هر مركز مي تواند با خلافيت و ابتكار و با بهره گيري از آيتم هاي شبانه شنوندگان خود را در سراسر ايران همراهي خود كنند . معصومي فر زبان فارسي را وجه مشترك برنامه ها براي همه مراكز بيان كرد و گفت: دور اول برنامه شب هاي ايراني از ششم مهرماه آغاز و تا پايان آذرماه ادامه دارد.

وي سهم هر مركز در توليد و پخش شب هاي ايراني را دراين مدت حداقل سه برنامه ذكر كرد و خاطرنشان كرد: در تقسيم بندي كار مراكز مناسبت هاي خاص لحاظ شده است . مديركل صداي استان ها تاكيد كرد : همه برنامه ها پس از پخش ارزيابي مي شوند و نتايج آن براي بهره گيري و بهبود شكلي ومحتوايي برنامه به مراكز ارسال مي شود .

 اولين برنامه راديويي شبانگاهي كه به‌اين‌ منظور به روي آنتن رفت، مجموعه "شب هاي ايراني" است كه شنبه ششم مهرماه ساعت 30 دقيقه بامداد به تهيه كنندگي و اجراي شبكه استاني صداي مازندران به مدت 90 دقيقه پخش شده است و بامداد فردا برنامه صداي مركز اردبيل به روي آنتن پخش خواهد رفت ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار