مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز:

هوشمندسازی مدارس نوساز البرز در گرو تأمین اعتبار است

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز، گفت: هوشمندسازی مدارس نوساز در گرو تأمین اعتبار است لذا مسوولین باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران "علی بهرامی"، افزود: مدارس هوشمند از جمله نیازمندی‌های کلیدی جامعه امروز ما محسوب می‌شوند چرا که در این مدارس‌، فرایندهای یاددهی و یادگیری تقویت شده و محیط تعاملی یکپارچه برای ارتقای مهارت‌های کلیدی دانش‌آموزان با تکیه بر فعالیت‌های گروهی فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: هوشمند سازی مدارس کشور تحول تدریجی معماری مدرسه و حرکت به سمت تعالی و یادگیری سازمانی است که با پرورش نیروی انسانی متفکر مشارکت دارد و با فراهم ‌کردن تسهیلات مناسب برای ترویج دانش و فناوری در سطح جامعه و رویکرد نظام آموزشی از حافظه‌گرایی به پژوهش‌محوری و از معلم‌محوری به دانش‌آموز محوری، محیطی پویا و جذّاب برای شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌های فردی و جمعی دانش‌آموزان، ایجاد می‌کند.

این مقام مسوول در ادامه اضافه کرد: با توجه به اهمیت هوشمندسازی مدارس در روند آموزش و یادگیری دانش‌آموزان، مسوولین باید برای تجهیز مدارس به ویژه مدارس نوساز اعتبار بیشتری را در نظر بگیرند تا هرچه سریع‌تر همه مدارس به این سیستم مجهز شوند.

بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود از تحویل 18 پروژه آموزشی برای سال جاری خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد 14 پروژه هم زمان با بازگشایی مدارس به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده قرار می‌گیرند و چهار پروژه دیگر آبان‌ماه تحویل داده می‌شود.

وی با بیان این‌که این فضاهای آموزشی بیش از 38 هزار مترمربع است، اضافه کرد: 23 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اعتبار صرف شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در پایان سخنان خود گفت: امسال با تخصیص یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار توانستیم در راستای تجهیز و نوسازی بسیاری از مدارس استان اقدامات مؤثری انجام دهیم و امیدواریم در سال‌های آتی با تخصیص اعتبار بیشتر مدارس بیشتری را تجهیز و نوسازی کنیم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: البرز ، مدارس ، نوسازی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.