مدیرکل سازمان تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 7 میلیون دلار در بخش تعاون این استان صادرات انجام شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داوود شیونوی امروز در شهرکرد اظهار کرد: برای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری هرساله در این اداره‌کل برنامه‌های مدون و دقیقی طراحی و اجرا می‌شود.

وی فعال سازی تعاونی‌های نیمه فعال و در دست اجرای این استان را یکی از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: در این صورت می‌توان از ظرفیت‌های بخش تعاون در پیشبرد اهداف کلان کشور استفاده کرد.

شیوندی تخصصی کردن آموزش‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های راهبردی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل بیشتر آموزش‌های قابل ارائه عمومی بوده ولی ما سعی کردیم این روند را بهبود دهیم.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صادرات بخش تعاون این استان ابراز کرد: تاکنون 7 میلیون دلار از این بخش صادرات صورت گرفته است.

وی از ساخت 6 هزار واحد مسکن مهر در بخش تعاون این استان خبر داد و تصریح کرد: تا به حال 2 هزار و 600 واحد مسکن تحویل داده شده است.

این مسئول ادامه داد: حدود 2 هزار واحد مسکن نیز آماده تحویل است و پیش بینی می‌شود تا آخر سال جاری 90 درصد واحدها به صاحبانشان تحویل داده شود./ج1

برچسب ها: تعاون ، آموزش ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.