مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برپایی بازارچه‌های تابستانه صنایع‌دستی در مازندران خبر داد.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران با اشاره به برگزاری بازارچه موقت صنایع‌ دستی و نمایشگاه منطقه‌ای درتابستان امسال، گفت: بازارچه صنایع‌دستی در مرداد و شهریور ماه سال جاری و نمایشگاه منطقه‌ای از اواخر شهریور در شهرستان رامسر آفتتاح خواهد می‌شود.

او افزود: تولیدات هنری هنرمندان در قریب به ۷۰ غرفه صنایع‌ دستی در قالب بازارچه موقت در نمک‌آبرود چالوس و شهرستات نوشهر و نزدیک به ۶۰ غرفه نیز در نمایشگاه منطقه‌ای که در شهرستان رامسر پیش‌بینی شده، عرضه می‌شود.

ایزدی از ارائه محصولات نساجی سنتی، منسوجات چوبی و سفال سنتی از جمله رشته‌های اولویت‌دار مازندران دراین غرفه‌ها اشاره کرد و گفت: این بازارچه‌ها طوری برنامه‌ریزی شده است که مجموعه کاملی از تولیدات هنری در رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی دراختیار مخاطب قرارگیرد.

او افزود: با توجه به حضور آمار قابل اعتنای گردشگران در استان این نمایشگاه‌ها می‌تواند برای گردشگران علاقمند بسیار جذاب باشد و به نوعی صنایع‌دستی استان و آخرین تولیدات هنری هنرمندان را معرفی کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: برپایی بازارچه‌ها و مراکز فروش موقت یکی از درخواست‌های همیشگی هنرمندان است و این رویداد‌ها می‌تواند زمینه درآمدزایی بیشتر و فرصت بازاریابی بهتر را برای آنان فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار