نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها در مازندران درحال برگزاری است.

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران مازندران گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها درشهرستان بابلسر استان مازندران برپاست.

او افزود: این نمایشگاه با مشارکت فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان بابلسر برنامه‌ریزی شد و در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی شهرستان بابلسر در قالب ۵۰ غرفه در رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی چوبی، سفال، سرامیک، زیورآلات، حوله‌های دستبافت، مس، بافندگی سنتی، تسمه‌بافی و سوغات در حال برگزاری است.

او ازشهرستان بابلسر به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در مازندران و پرترددترین نقاط استان در فصول گرم سال یاد کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و فضا‌های سرگرمی نظیر جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی برای پرکردن اوقات فراغت گردشگران و تامین رفاه حال آنان برگزار می‌شود.

ایزدی برگزاری این نمایشگاه‌ها را فرصتی برای آشنایی هنرمندان با مخاطبان اینگونه آثار هنری برشمرد و گفت: میزان استقبال بازدیدکنندگان و خرید این آثار هنری می‌تواند بهترین راهنمای هنرمندان برای تولید یک محصول و یا بازنگری و خلاقیت در تولید یکدست‌ساخته هنری باشد.

نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها از ۱۲ لغایت ۲۴ تیر ماه از ساعت ۱۰تا ۲۴ در شهرستان بابلسر، حد فاصل پارکینگ ۲ و ۳ میزبان علاقمندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.