مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی قاچاقچی دارو در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حمید رضا عزیزپور اظهار کرد: مبارزه با قاچاق دارو و رسیدگی به جرائم در این زمینه یکی از اقداماتی است که به صورت مستمر و با جدیت توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نیز به موجب حکم قطعی شعبه رسیدگی به جرائم کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان یک قاچاقچی انواع داروهای خارجی به ضبط داروهای مکشوفه به نفع دولت محکوم شده است، اضافه کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت 5 میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به محکومیت یک قاچاقچی لوازم ورزشی در استان تصریح کرد: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان این قاچاقچی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شده است.

وی یادآور شد: این قاچاقچی به پرداخت 149 میلیون و 460 هزار ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

عزیزپور در ادامه به سایر اقدامات این اداره کل اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای گشت سیار مشترک تعزیرات حکومتی با شرکت نفت ابهر، 118 کارت سوخت بنزین و شش کارت سوخت گاز عمومی از یک جایگاه سوخت کشف شده است.

وی با بیان اینکه میزان سوخت‌های مکشوفه 41 هزار و 552 لیتر است، اضافه کرد: چهار نفر از متهمان این پرونده به پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه به محکومیت یک قاچاقچی سیگار در زنجان اشاره کرد و افزود: بر اساس حکم شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان یک قاچاقچی انواع سیگار خارجی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت مبلغ 204 میلیون ریال جزای نقدی و تحمل شش ماه حبس محکوم شده است.
برچسب ها: تعزیرات ، قاچاقچی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.