شاهین بیانی: کفه ترازوی استقلال سنگين تر است زيرا اين تيم براي بازي هاي آسیایی بسته شده و بازیکنان با تجربه ای دارد و نتیجه را صد در صد به نفع خود به پایان دادن مي برد.

شاهین بیانی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دربی گفت: استقلال نسبت به پرسپولیس از شرایط بهتری برخوردار است و وضعیت خود را در شرایط نرمال قرار داده است.

 وی در مورد اثر گذاری بازی های قبل از دربی استقلال و پرسپولیس گفت: بازی قبل پرسپولیس و استقلال در دربی اثر دارد ولی نه به طور کامل. در این بازی تیمی که از تجربه خود به بهترین نحو استفاده کند نتیجه را به نفع خود رقم می زند.

 کفه ترازوی استقلال سنگين تر است زيرا اين تيم براي بازي هاي آسیایی بسته شده و بازیکنان با تجربه ای دارد و نتیجه را صد در صد به نفع خود به پایان دادن مي برد، ابي پوشان به دليل از دست دادن امتیاز آبی پوشان به دلیل از دست در بازی قبلی برای پیروزی به میدان می آید و برای ماندن در صدر  جدول و از دست ندادن روحیه برای بازی با تیم تایلندی به هر سه امتیاز این بازی احتیاج دارد.

بیانی در مورد اظهار نظر رویانیان در مورد اینکه پرسپولیس بیش از سه گل به استقلال می زند گفت:  مسائلی که از زبان مدیر عاملان در این شرایط حساس اظهار می شود برای بالا بردن روحیه تیم بوده و این مسائل طبیعی است. نتیجه فقط در مستطیل سبز رقم می خورد.

وی در مورد اثر گذاری خلعتبری در شهرآورد گفت:  خلعتبری با اینکه بازیکن خوبی است با یک جلسه نمی تواند با تیم هماهنگ شود و نقش بسزایی داشته باشد برای هماهنگی باید هفته ها بگذرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار