چند ماهی است، شایعاتی پیرامون فبلت شرکت HTC در فضای مجازی منتشر می شود، محصوای که از طراحی مانند One برخوردار خواهد بود به احتمال زیاد در سه ماهه ی چهارم سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اطلاعاتی ازاین محصول که با نام HTC One Max شناخته می شود، منتشر شده است که می تواند برای علاقه مندان به محصولات HTC جالب باشد. 


بر اساس همین شایعات این محصول از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 4.3 جیلی بین به همراه سنس 5.5، رابط کاربری محصولات HTC  بهره می برد. نکته ی جالب در مورد One Max، استفاده تنها از یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی از نوع اولترا پیکسل در جلو می باشد،  همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه های پرسرعت 4G-LTE در این  فبلت وجود دارد و نسخه ی دوسیم کارت آن نیز به بازار ارائه خواهد شد.


در بخش سخت افزاری نیز می توان به استفاده از پردازنده های 4 هسته ای بسیار قوی سری اسنپ دراگون 800 با قدرت 2.3 گیگاهرتز به همراه صفحه نمایش 5.9 اینچی فول اچ دی از نوع Super IPS LCD3، رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایت به همراه پشتیبانی از میکرو SD، باتری 3300 میلی آمپری و حسگر تشخیص اثر انگشت در پشت دشتگاه اشاره کرد.

برچسب ها: فبلت ، اچ تی سی ، مشخصات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار