شهرورزش- مهدی چمران گفت: در کلانشهری همچون تهران، توسعه و گسترش ورزش شهروندی و همگانی ضرورتی است که مدیریت شهری بر توجه ویژه به آن، اهتمام جدی دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رئیس شورای اسلامی پایتخت با حضور در همایش توسعه ورزش همگانی در محلات شهر تهران، اظهار داشت: بدون شک توجه به ورزش همگانی در کلانشهری همچون تهران که از آلودگیهای زیست محیطی رنج می برد، از ضروریات است اما نباید فراموش کنیم که در کنار مدیریت شهری، وزارت ورزش وجوانان نیز باید تمام قد به میدان بیاید و در این راستا گام های جدی بردارد.

چمران از حضور ورزشکاران در سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران به عنوان فرصتی مغتنم در راستای دستیابی به راهکارهای لازم جهت توسعه ورزش همگانی یاد کرد و در ادامه ابراز امیدواری کرد که حضور 4 پهلوان و قهرمان ورزشی در شورای چهارم نیز منشأ برکات و خیرات مضاعف شود.

در پايان رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از اظهارات خویش به ورزش بانوان اشاره کرد و خاطر نشان شد: ما امیدواریم در آینده نزدیک نه فقط 55 سوله بحران بلکه در همه 130 سوله زمینه حضور و فعالیت ورزشی بانوان فراهم شود تا این قشر بتوانند  در محیطی امن به انجام حرکات ورزشی بپردازند تا جامعه ای سالم برای همه مردم رقم بخورد.

برچسب ها: رئیس ، شورای ، اسلامی ، تهران ، چمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار