ما پس از همراهی با نظام آموزشی فنی و حرفه ای به این نکته رسیدیم که باید بخش سنتی با بخش دانشگاهی آموزش عجین شود.

علی فاضلی رئیس مجمع صنفی توليدي و خدمات فني تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری با افراد از نظر فکری نزدیک خدمت رئیس جمهور رسیده و مشکلات صنفی را مطرح کرده زیرا باید حمایت از تولید صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: همواره حمایت از تولید مطرح شود در دولت دهم این مسئله عنوان شده اما بانکها به صورت عملیاتی، اقدامی انجام نداده مشکلی بوده که در مدت 8 سال گذشته با آن مواجه بوده ایم.

فاضلی افزود: در بعضی موارد تمهیداتی اندیشیده شده که شکل اجرایی به خود نگرفته در بحث تولید با چنین مشکلاتی مواجه بوده ایم از وزیر صنعت و معدن و تجارت می خواهیم که برای عبور از بحث بحران کنونی کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش تولید به همین صورت با مشکل روبرو بوده و دولت کم به نظام آموزشی تولید همت گماشته مقداری بحث آموزش را جدی تر باید جدی گرفت و در بعضی موارد که با نظام آموزش فنی و حرفه ای همراه شدیم به این نکته رسیدیم که بخش سنتی باید با بخش دانشگاهی تولید به منظور هم سو شدن با دنیا عجین شود.

وی خاطر نشان کرد: بخش آموزشی را جدی تر بگیریم یک بهم ریختگی عجیبی حاکم بوده در دلالی واسطه گری شیرینی ایجاد کرده دست واسطه گری غیر مفید باید قطع شود در بخش تولیدی، نظام آموزشی یک مزیت هایی را ایجاد کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار