سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما درباره همه نوع کمکهای خود به مصر تجدیدنظر خواهیم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، جنیفر پساکی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در سخنانش در کنفرانس خبری خود ، درباره همکاری این کشور با مصر گفت: همکاری سنتی ما با مصر در حالی که شهروندان در خیابانها کشته می شوند ، نمی تواند تداوم یابد. ما همانطور که در بیانیه های صبح روز پنج شنبه دیدید در همه نوع کمکهای خود به مصر تجدید نظر خواهیم کرد و آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: فکر نمی کنم کسی در دولت فکر کند لغو رزمایش مشترک آمریکا و مصر موسوم به ستاره درخشان به سادگی رویدادهای در حال وقوع در مصر را تغییر دهد. به هر حال حوادث سی و شش ساعت گذشته بر تصمیم گیری ما درباره کمکها به مصر تاثیر گذاشته است و ما در این زمینه تجدیدنظر می کنیم. ما برای نشان دادن نگرانی های خود به صورت شفاف گامهایی برداشتیم. ما اف شانزده هایی را که مصریها خریداری کردند به آنها تحویل ندادیم. ما امروز از لغو رزمایش ستاره درخشان خبر دادیم.

جنیفر پساکی گفت: ما می دانیم بسیاری در مصر می خواهند ما را در اشتباهاتی که در حال وقوع است ، مقصر بدانند اما ما فکر می کنیم این بهترین راه نیست. این مسئله باعث نشده ما چنین تصمیم های مهم بگیریم.
برچسب ها: آمریکا ، پساکی ، مصر ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار