مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر میباشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
پايگاه خبري "ژ او ال پرس " در مطلبي به مواضع حسن روحاني، رئيس جمهور جديد ايران و تحليل هاي دو کارشناس مسائل ايران در زمينه پرونده هسته‌اي ايران و نحوه تعامل غرب و ايران پرداخت.
تظاهرکنندگان مصري با در دست داشتن پلاكاردهاي با مضمون "سي.ان.ان حامي تروريسم" و "اوباما پشتيبان تروريست ها"‌ به خيابان ها مي آيند.
آژانس اطلاعات خارجی آلمان (بی ان دی) داده هایی بسیاری را در اختیار سازمان امنیت ملی آمریکا قرار داده است ولي براستي دولت آنگلا مرکل در خصوص جاسوسي از شهروندان آلماني چه مي دانست.
سخنگوي وزارت دفاع از مخالفت اين كشور با استقرار نيروهاي آمريكايي در خاك ليبي خبر داد.
دولت اردن اعلام کرد دفتر نمايندگي مخالفان سوريه ماه آينده در امان بازگشايي خواهد شد.
"جان مک کين" سناتور بانفوذ جمهوريخواه تصميم باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا را درخصوص لغو سفر به مسکو و ديدار با ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه عالي ولي ناکافي دانست.
سي و چهار يگان از نيروهاي امنيت مرکزي مصر از پادگان خود در جاده قاهره به اسکندريه به سوي ميدان رابعه العدويه حرکت کردند.
سخنگوي وزارت دفاع از مخالفت اين كشور با استقرار نيروهاي آمريكايي در خاك ليبي خبر داد.
فرماندهی یگانهای حمایت از شهروندان کرد سوریه در بیانیه ای اعلام کرد مهلت آتش بس با عناصر مسلح و القاعده که از آغاز عید فطر اعلام شده بود، پایان یافت.
استاد روابط بين الملل در آمريکا از نگراني واشنگتن در خصوص افزايش حمايت هاي مسکو از تهران خبر داد.
خبرگزاري آناتولي از ورود شش خودروي زره پوش ارتش مصر به محوطه ميدان النهضه قاهره خبر داد.
پايگاه اينترنتي گلف نيوز به قلم شريف النشاشيبي نوشت: اميدها به تقويت روابط اعراب و ايران پس از انتخاب حسن روحاني به سمت رياست جمهوري ايران - که يکشنبه هفته پيش در مراسمي رسمي اداي سوگند کرد- افزايش يافته است.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار