کمپانی تهیه کننده فیلم، از چاپگرهای سه بعدی استفاده کرد تا چهره های مختلف مورد نیاز برای شخصیت ها در انواع و اقسام حالت ها را تولید کند.


پارانورمن

کارگردان کریس باتلر، سام فل
فیلم نامه : کریس باتلر
صداها: کودی اسمیت مک فی، تاکر آلبریتزی، آناکندریک 92 دقیقه انیمیشن

در شهری کوچک، نورمن پسربچه ای است که می تواند با مردان حرف بزند اما هیچ کس جز دوست غیرعادی اش نیل،  حرف او را باور نمی کند. روزی عموی عجیب و غریب نورمن از آیینی سالانه می گوید که برای محافظت شهر از نفرین جادوگری مربوط به قرن ها پیش باید اجرا شود نورمن دوست دارد این وظیفه را بر عهده بگیرد.

این فیلم حاصل همکاری کریس باتلر سازنده فیلم موفق کورالاین با فیلم ساز کناره گذاشته شده ای مثل سام فل است کریس باتلر پیش تر در عروس مرده( تیم برتن) و کورالاین( هنری سلیک) وظیفه طراحی را بر عهده داشت و این بار توانایی و هنرش به خلق شخصیت جذاب نورمن منجر شده حتی پیش از این نورمن دست به قهرمان بازی بزند،تماشاگر عاشق و شیفته ظاهر جذابش می شو فیلم نامه قوی و موثر فیلم، در کنار طراحی و جلوه های ویژه خوب آن، یکی از بهترین انیمیشن های سال های اخیر را شکل داده.

کمپانی تهیه کننده فیلم، از چاپگرهای سه بعدی استفاده کرد تا چهره های مختلف مورد نیاز برای شخصیت ها در انواع و اقسام حالت ها را تولید کند.

قصه فیلم در شهری به نام بلیت هلو می گذرد که در واقع تلفیقی است از نام دو قصه مشهور ارواح «شبح بلیت» ( نوشته نوئل کوارد) و « افسانه اسلیپی هالو» ( نوشته واشینگتن ایروینگ)

فیلم با دوربین Canon5D/IIDSLR تصویر برداری شد برای تولید جلوه های سه بعدی دوربین را به گونه ای تنظیم و روی یک موتور هوشمند سوار کردند که پس از برداشتن یک نما به آرامی زوایه اش را تغییر می داد تا نمای بعدی را بگیرد./ي2

منبع:ماهنامه فيلم.
برچسب ها: پارانورمن ، باتلر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار