معاون توانمندسازي كارآفريني و مشاركت‌هاي مردمي سازمان رفاه، خدمات و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران، گفت: فعاليت بازارچه‌هاي خوداشتغالي و كارآفريني دائر در ماه مبارك رمضان دائمي مي‌شود.

رمضان لطفي در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اين خبر اظهار داشت: از ابتداي ماه مبارك رمضان و با همكاري معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سازمان پاركها و فضاي سبز ، شركت ساماندهي مشاغل، مراكز خدمات اجتماعي براي دومين سال اقدام به برپايي بازارچه‌هاي خوداشتغالي و كارآفريني در سطح مناطق 22 گانه نموده است.
وي تصريح كرد: ارائه تسهيلات لازم به كارآفرينان و صاحبان مشاغل خانگي، ترويج فرهنگ كسب و كار و كارآفريني و نيز آگاهي شهروندان از محصولات و توليدات خانگي منطقه خود از اهداف سازمان رفاه، خدمات و مشاركت‌اجتماعي شهرداري تهران در برپايي اين بازارچه‌ها بوده است.
معاون توانمندسازي و كارآفريني و مشاركت‌هاي مردمي سازمان رفاه، خدمات و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به اينكه براساس بند 11 قانون مشاغل خانگي شهرداري ها موظف به برپايي بازارچه‌هايي جهت عرضه محصولات كارآفرينان و مشاغل خانگي هستند، فعاليت آنان را پس از ارائه طرح و كسب مجوز در دريافت غرفه در عرضه محصولاتي نظير صنايع دستي، پوشاك، محصولات غذايي و ... دانست و افزود: اتمام فعاليت اين بازارچه‌ها پس از پايان ماه مبارك رمضان از يك سو و نيز دغدغه كارآفرينان در خصوص بازاريابي و فروش توليدات خود از سويي ديگر سبب شد تا حوزه توانمندسازي و مشاركت‌هاي مردمي شهرداري نسبت به راه‌اندازي فروشگاه‌هاي دائمي جهت عرضه محصولات اين كارآفرينان اقدام نمايد.
لطفي با اشارهبه افتتاح 2 فروشگاه دائمي پس از ماه مبارك رمضان در شرق و غرب تهران خاطر نشان كرد: فعاليت اين بازارچه‌ها در 3 سطح و ابتدا به صورت عرضه محصولات به مناطق و سازمان‌هاي وابسته به شهرداري و سپس در جهت تأمين نياز كارآفرينان و در نهايت ارائه به شهروندان در جهت ايجاد شبكه بازاريابي و فروش، ارائه محصولات با كيفيت و حمايت از توليدكنندگان خواهد بود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار