مدیر بازرگانی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه برای تولید این عروسک‌ها با تولیدکنندگان ایرانی از نزدیک و به صورت جدی در حال مذاکره هستیم، گفت: نمونه اولیه نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی تولید شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مرتضی حیدری، مشاور اقتصادی و مدیر بازرگانی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با فارس درباره تولید عروسک‌های «دارا و سارا» در داخل کشور، بیان داشت: برای تولید این عروسک‌ها با تولیدکنندگان ایرانی از نزدیک و به صورت جدی در حال مذاکره هستیم.
 
وی با بیان اینکه صنایع آموزشی کماکان پیگیر تولید عروسک‌های ایرانی در داخل کشور است، اضافه کرد: در برهه‌ای در نظر داشتیم برای تولید عروسک‌های «دارا و سارا» به کشور چین سفر کنیم که این سفر را به دلیل تولید این عروسک‌ها در کشور به تعویق انداختیم.
 
حیدری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه عروسک‌های «دارا و سارا» تا پایان سال جاری در کشور تولید خواهند شد، بیان کرد: از تولید عروسک‌های «دارا و سارا» تا پایان سال جاری مطلع نیستم چراکه برای تولید این عروسک‌ها در کشور کماکان در حال مذاکره هستیم و هنوز زمان آن به طور جد مشخص نشده است.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا روی کار آمدن دولت یازدهم نمی‌توانید به کشور چین سفر کنید، گفت:  تصمیم‌گیری این مهم با بنده نیست بلکه به هیأت تصمیم‌گیری مربوط می‌شود و بنده تنها مجری تصمیمات هستم.
 
مشاور اقتصادی و مدیر بازرگانی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره تولید نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی، افزود: نمونه اولیه این دفترها تولید شده است و در حال انتخاب نهایی برای تولید انبوه هستیم.
برچسب ها: دارا ، سارا ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.