مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر لزوم حضور پرشکوه امت اسلام و آزداگان دنیا در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس، روز حمایت از فلسطین و حزب الله لبنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان دلایل نام گذاری روز جهانی قدس از سوی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ویژگی های روز قدس امسال اظهار داشت: امام خمینی(ره) با بینش و بصیرت الهی، پیش بینی می کردند که فضای جامعه اسلامی نیازمند انسجام و وحدت در مقابل دشمنان اسلام است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان، دهه های متمادی است که ظلم و ستم و بیداد را متوجه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین کردند و قبله اول مسلمانان را در اشغال گرفتند.

دست توطئه گران رو شده است

مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر این که امروز شاهدیم در هر نقطه ای از جهان، دست توطئه گران رو شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان در کشورهای اسلامی قصد توطئه و ایجاد چند دستگی دارند.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه به ویژگی دیگر راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ابراز داشت: حرکت بیداری اسلامی و توطئه هایی که در مقابل این حرکت در برخی کشورهای اسلامی در حال رخ دادن است، نیازمند حضور و ابراز انزجار ملت های اسلامی از استکبار جهانی دارد.

پیام روز قدس به دنیای استکبار

مدیر حوزه های علمیه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که حضور پرشکوه امت اسلام و آزادگان جهان چه پیامی برای دنیای استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی دارد، اظهار داشت: پیام راهپیمایی روز جهانی قدس این است که امت اسلامی تا به دست آوردن قبله اول مسلمانان و رفع ظلم و ستم از مظلومان و محرومان، از پای نخواهد نشست.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: امت اسلامی با الهام از حضرت علی(ع)، در مقابل ستمگران خواهد ایستاد./س

برچسب ها: قم ، ویژگی ، روز ، قدس ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.