موسسه بوستان کتاب تاکنون 10 عنوان کتاب در موضوع فلسطین، یهود، انتفاضه، صهیونیسم و روز قدس را چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کارشناس ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب گفت: موسسه بوستان کتاب در موضوع سیاسی اجتماعی تاکنون 210 عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده است که 10 عنوان از این آثار به مبحث فلسطین، یهود و صهیونیسم، انتفاضه و روز قدس پرداخته است.

مهدی افزود: کتاب‌های سیاسی اجتماعی چاپ شده توسط موسسه بوستان کتاب شامل موضوعات فرعی‌تر شامل انقلاب اسلامی ایران و انقلاب کشورهای اسلامی خاورمیانه، بیداری اسلامی، اندیشه‌های سیاسی اجتماعی امامان (علیهم السلام) و بزرگان شیعه، دیدگاه‌های امام خمینی(ره)، فلسطین، یهود و صهیونیسم و مسائل روز اسلام و جهان تقسیم می‌شوند.

وی پیروزی 2006 حماس و چشم‌انداز آینده اثر عبدالله کرمی؛ تاثیر انتفاضه بر رژیم صهیونیستی نوشته دکتر عبدالوهاب المسیری و سرگذشت فلسطین را از جمله آثار منتشر شده از سوی این موسسه دانست.

کارشناس ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب بیان کرد: سقوط اسراییل نوشته حمد الفتلاوی، «فلسطین» نوشته جواد محدثی و «یهود و صهیونیسم» اثر احمد کریمیان از دیگر عناوین کتاب‌های منتشر شده از سوی موسسه بوستان کتاب با موضوع فلسطین به شمار می‌رود./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، کتاب ، موضوع ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.