عضو کميسيون امنيت ملي مجلس ضمن تبريک به مناسبت فرا رسيدن روز قدس، گفت: روز قدس، روز همبستگي با ملت مظلوم فلسطين و نشانه زنده بون جهان اسلام است.

"محمد‌صالح جوکار" نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، روز قدس را روز  اعلام انزجار مسلمانان و آزاد‌انديشان جهان از رژيم جعلي صهيونيستي و فرياد حمايت از مردم مظلوم فلسطين خواند و گفت: حضور  گسترده و پرشور ملت‌هاي مسلمان در اقصي نقاط جهان، بيانگر اتحاد و همبستگي دنياي اسلام براي نابودي رژيم جعلي وغاصب اسرائيل است.

 وي در ادامه با بيان اينکه  دفاع از مظلوم همواره به عنوان يكي از ارزش‌ها و اعتقادات مسلمانان جهان است، تصريح کرد: اعلام همبستگي با ملت مظلوم فلسطين در روز قدس، نشانه زنده بودن جهان اسلام و  ابراز آمادگي براي حمايت از اين مردم بي‌دفاع است.

عضو کميسيون امنيت ملي با بيان اينکه روز جهاني قدس، روز فرياد اعلام انزجار از رژيم غاصب اسرائيل ، حاميان و متجاوزان به نخستين قبله مسلمانان است، ادامه داد: ملت ايران با حضور گسترده خويش در راهپيمايي روز قدس به دنياي استكبار اعلام مي‌كند كه تنها راه حل مسئله فلسطين محو اسرائيل از صحنه جغرافيايي است.

جوکار در خاتمه يادآور شد: روز قدس، روز مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق‌بشر به انسان‌دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: روز ، قدس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار