رئیس شورای شهر اردبیل گفت: عظمت روز قدس و فراگیر شدن آن در حال حاضر بر گرفته از اندیشه نورانی امام راحل و دوراندیشی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری اظهار داشت: هر چند معاندان نظام اسلامی و دینی ما سعی می‌کنند عظمت و شاهکار نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را دچار برخی هیاهوها، التهابات کاذب و حتی انحراف‌ها کنند اما ملت ایران جمعه این هفته نیز بار دیگر با عزمی راسخ و صلابتی جاودانه پا به میدان گذاشته و در دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین صحنه یکدلی و هم‌صدایی خلق می‌کنند.

وی از روز قدس به عنوان روز وحشت و تحقیر واقعی رژیم صهیونیستی و عوامل شرورآمیز این رژیم جعلی در منطقه یاد کرد و افزود: تمام مستبدان روزگار از حرکت عظیم ملت ایران در روز قدس به ترس و وحشت افتادند و عاجز هستند که در برابر این عزم راسخ ملت ایران کدام مسیر مقابله و پیشگیری را در پیش بگیرند.

سرداری خاطر نشان کرد: ما امسال در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که امروز جهان اسلام در آتش نفاق، نزاع و درگیری‌ها می‌سوزد و دشمنان راستین اسلام و شیعیان با به خاک و خون کشیدن هزاران انسان بیگناه در صدد ضربه زدن به هیبت و شکوه عالم اسلام هستند که باید با بصیرت و هوشیاری در این زمینه مراقبت کرد تا بهانه‌ای به دست دشمن نیفتد.

وی وهابیت،‌ سلفی‌ها و گروه‌های تکفیری را نقطه چرکین و معیوب عالم اسلام توصیف کرد و ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس خبیث با مجهز کردن چنین فرقه‌هایی به اندیشه انحرافی،‌ اسلامی سعی می‌کنند به نام اسلام دین آغشته به اندیشه فساد غرب و شرق را ترویج دهند و به اصطلاح امام راحل اسلام آمریکایی را به خورد ما دهند در حالی که امت بیدار و هوشیار بار دیگر با راهپیمایی روز قدس این توطئه غرب و شرق و ایادی استکباری را ناکام می‌گذارند.

رئیس شورای شهر اردبیل به حساسیت راهپیمایی روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: در روز قدس امسال در کنار حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین از موجودیت حزب‌الله لبنان که مورد طمع دشمنان قرار گرفته و همچنین از حق و حقوق مردم مظلوم سوریه که دشمنان سعی دارند این کشور را آبستن حوادث تلخ کنند، نشان داده و بار دیگر استکبار جهانی را زمین‌گیر می‌کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.