راديو سلامت براي فراهم كردن لحظات شاد و مفرح براي مخاطبانش برنامه " نسخه خط خطي" را پخش مي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با عنايت به اينكه قالب طنز ، هميشه براي مخاطبان جذاب و تاثيرگذار است، لذا مي توان پيام هاي حوزه سلامت را به صورت غير مستقيم با زبان طنز به مخاطب ارائه داد و تاثير خوبي بر روي شنوندگان گذاشت .

برنامه "نسخه خط خطي" راديو سلامت با همين هدف هر هفته به روي انتن شبكه راديويي سلامت مي رود و هدف اصلي آن آموزش و ارتقاي سطح سلامت مخاطبان با رويكرد شاد و مفرح و به طور غير مستقيم است.

اطلاع رساني در مورد شيوه هاي سالم شاد زيستن ، ايجاد  فضاي شاد و همراه با اطلاع رساني ، تذكر و تلنگر نمادين و طنز آميز براي پرهيز از خود درماني ، تشويق و ترغيب حقوق شهروندي و تلاش در جهت افزايش رضايتمندي و اميد به زندگي از ديگر اهداف اصلي اين برنامه است.

يكي از بخش هاي اين برنامه  نيز حضور يكي از بازيگران  حوزه طنز راديو و تلويزيون به عنوان مهمان در اين برنامه است.

اين هفته نيز  هنرمند عرصه بازيگري جناب علي سليماني مهمان اين برنامه است . اين برنامه در تاريخ جمعه 4 مرداد ساعت 14 الي 14.30 پخش مي شود.

برنامه "نسخه خط خطي" كاري از گروه سلامت تفريحات راديو سلامت است كه هر هفته جمعه ها از ساعت 14 الي 14.30 به روي آنتن مي رود .

اين برنامه به تهيه كنندگي فريدون اركاني، سردبيريمريم باقري و بازيگري اكبر مولايي، پيمان غريب پناه، آسيه گرجي، امير پورصفا و عرفان هنر بخش به روي آنتن مي رود./ي2
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، نسخه ، خط خطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار