چهره هاي شاخص جنبش اخوان المسلمين با کاترين اشتون مسئول ارشد سياست خارجي اتحاديه اروپا در قاهره ديدار مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، سخنگوي جنبش اخوان المسلمين گفت: چهره هاي شاخص اين جنبش با کاترين اشتون مسئول ارشد سياست خارجي اتحاديه اروپا در قاهره ديدار مي کنند.

"جهاد الحداد" سخنگوي اخوان گفت: اشتون با "عمرو دراج" و "محمد بشر" که سمت هاي کابينه اي را در دولت محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده در اختيار داشتند ديدار مي کند.

"محمد بشر" از اعضاي شوراي هفده نفري مشاوران جنبش اخوان المسلمين هم گفت‌: ما با اشتون ديدار خواهيم کرد تا ديدگاه خود را درباره مشروعيت و دموکراسي با وي مطرح کنيم به اين اميد که آنها ضمن کمک به دموکراسي به انتخاب هاي مردم مصر احترام بگذارند.

اين عضو ارشد اخوان ادامه داد: ما براي بيان موضع خود و دفاع از دموکراسي و مشروعيت، مخالفتي با ديدار با نمايندگان کشورها نداريم.» 
جهاد الحداد سخنگوي اخوان المسلمين گفت اشتون با بشر و نيز عمرو دراج که هر دو در دولت محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده مصر، سمت هايي در اختيار داشتند ديدار مي کند. 

اعضاي ارشد اخوان المسلمين با ويليام برنز معاون وزير امور خارجه آمريکا که روزهاي يکشنبه و دوشنبه در قاهره به سر مي برد ديدار نکردند. بشر گفت از اخوان المسلمين براي ديدار با اين مقام آمريکايي دعوت نشده بود. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار