شهرداري با حمايت از هنر بستر رشد و تعالي آن را گسترش مي دهد.

باشگاه خبرنگاران، برپايي نمايشگاههاي عكاسي و ديوار نگاري هاي توسط شهرداري و زير مجموعه هايش در چند وقت اخير در سطح شهر و اماكن وابسته به آن صورت مي‌پذيرد.
برگزاري اين چنين نمايشگاههايي انجام فعاليت هاي هنري در سطح به مراتب وسيع تر از گالري ها و به طبع آن بيشتر شدن مخاطبان هنر باعث رشد چشمگير اين عرصه در ميان مردم مي شود.
اين گونه فعاليت هاي براي مردم غرق شده در گرفتاري ها و دغدغه ها روزمره تلنگري است براي آنان تا با بيرون آمدن از لايه هاي دروني خود نيم نگاهي هم به ثبت ديده‌هاي هنرمند بكنند.
در روزگاري كه هنرمند به واسطه مهجور ماندن و نبود استقبال در خور و شايسته از فرهنگ و هنر در گوشه اي كنج عزلت را برگزيده و اين اقدام شهرداري و سازمان هاي وابسته آن در برگزاري اين چنين نمايشگاههايي بستر رشد و تعالي هنر و هنرمند را فراهم مي آورد و موتور اقتصاد هنر را روشن مي‌كند.
وبا  آشتي دوباره مردم با هنر و ايجاد احساس نگاه به هنر به عنوان يكي از ملزومات زندگي انسان، اين مسئله را در آن وجود آنان نهادينه كند.
شايد در روزگاري كه هنرمند با صرف هزينه هاي ميليوني و نمايش آثارش در گالري هاي كوچكي كه بازديدكنندگان آن در طول برگزاري نمايشگاه به عدد 2 هزار نفر هم نمي رسد اين فعاليت شهرداري در حمايت از اهالي  هنر و ديده شدن آثارشان توسط قشر عظيمي از مردم و به طبع آن فراگير شدن هنر در بين آنان را بعنوان اقدامي بزرگ در اين عرصه ارج نهيم./ص
يادداشت از : افشين حيدري
برچسب ها: هنر ، شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار