تجمع کنندگان در اطراف کاخ رياست جمهوري الاتحاديه در قاهره در پيامي که به زبان انگليسي و خطاب به باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا قرائت شد اعلام کردند اجازه نمي دهند مصر به عراق جديد تبديل شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الميادين ، در همين حال، دبير کل حزب عمل مصر اعلام کرد بايد با آزاد کردن محمد مرسي حسن نيت نشان داد.
در همین حال  شمار زيادي از مخالفان محمد مرسي، رئيس جمهور برکنار شده، و گروه اخوان المسلمين با تجمع در مرکز شهر اسکندريه عليه آمريکا و دخالت هاي آن در اين کشور شعار دادند.
تجمع کنندگان در حالي که به نشانه تقدير تصاويري از ژنرال عبدالفتاح سيسي فرمانده ارتش اين کشور در دست داشتند عليه آمريکا و باراک اوباما رئيس جمهور اين کشور شعار دادند.
يکي از شرکت کنندگان در اين تجمع گفت: ارتش کودتا نکرده است بلکه به خواست ما عمل و توجه کرده است. ما پيروز اين بازي هستيم و براي کشور خود تلاش کرديم. ما ديگر نمي خواهيم اخوان المسلمين در کشور ما حاکم باشد.
در حالي که تجمع کنندگان در حمايت از ارتش و نظاميان شعار مي دانند جنگنده هاي مصري بر فراز قاهره در حال   پروازهاي نمايشي بودند. تجمع کنندگان همچنن از محمد البرادعي رئيس حزب الدستور مصر نيز حمايت کردند.
يکي از تجمع کنندگان در حمايت از البرادعي گفت: ما اطمينان داريم که محمد البرادعي سمت نخست وزيري مصر را در دوره انتقالي برعهده مي گيرد. او روابط خوبي با کشورهاي ديگر دارد. 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار