ستاد توسعه فناوري نانو در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختماني با حمايت ويژه از شركت‌هاي فعال نانو در صنعت ساختمان به معرفي توانمندي آن‌ها مي‌پردازد.

دكتر رضا اسدي‌فر در گفتگو با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران گفت: در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي ساختمان به صورت ايجاد يك پاويون كه 7 شركت دانش بنيان فعال نانو در صنعت ساختمان در آن قرار دارند حضور خواهيم داشت.

مدير كارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه نانو ادامه داد: هدف از اين برنامه حمايت از فعالان نانو و معرفي توانمندي آنها به شركت‌هاي بزرگ است كه بتوانند از ظرفيت شركت‌هاي دانش بنيان در صنعت ساختمان استفاده كنند.

وي افزود: يكي ديگر از برنامه‌هاي اصلي دستاورد اين نمايشگاه ارائه گزارش از استفاده نانو در صنعت ساختمان در جهان است كه به شركت‌هاي حاضر در نمايشگاه اعلام مي‌شود تا فرهنگ استفاده از تكنولوژي روز را ترويج دهيم.

اسدي‌فر در پايان گفت: حمايت از شركت‌هاي نانويي در نمايشگاه با پرداخت 50 درصد هزينه حضور آنها همراه بوده است كه اين حمايت در صورت پذيرش سفارش به صورت تسهيلات توليد ادامه خواهد  داشت.

لازم به ذكر است كه اين نمايشگاه از 12 تيرماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي‌شود و غرفه شركت‌هاي نانو در سالن 27 داير است./ع2
برچسب ها: نانو ، نمایشگاه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار