مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛

در آخرین تحولات بین المللی قرار شده است نخستين گفتگوي مستقيم آمريکا با طالبان پس از 12 سال جنگ، روز پنجشنبه 30 ژوئن در "قطر" برگزار شود. در همین راستا، در گزارش زیر به تحلیل نقش قطر در منطقه خاورمیانه و همکاری این کشور با دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخته می شود .
يك منبع آگاه روسي از صدور هواپيماهاي در نوع "ياك-130" به سوريه خبر داد.
راي گيري انتخابات شوراي استانداري در استانهاي نينوا و الانبار در عراق در حالي آغاز شد که سلسله انفجارهايي "موصل و الرمادي" را لرزاند.
دسیسه‌های انگلیس برای افزودن حزب الله لبنان به فهرست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا ناکام ماند.
"حسين اميرعبداللهيان" معاون عربي و آفريقايي وزير امور خارجه کشورمان روز گذشته در جمع خبرنگاران در کويت انتقاد شديد جمهوري اسلامي ايران از اظهارنظرهاي "يوسف قرضاوي" مفتي قطري در مورد فتواي جديدش براي اعزام تروريست هاي بيشتر به سوريه را بيان نمود.
در پي اظهارنظر اخير "جان کري" وزير امور خارجه آمريکا در مورد حمله هوايي احتمالي عليه سوريه ژنرال "مارتين دمپسي" فرمانده ستاد مشترک ارتش آمريکا با اين اظهارات مخالفت کرد.
"باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا روز گذشته در کنفرانس مشترک خبري با حضور "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان در برلين در راستاي پروژه زمينه چيني براي اقدام نظامي عليه ملت سوريه با طرح ادعايي واهي که دولت آمريکا متقاعد شده است که دولت سوريه از سلاح هاي شيميايي استفاده کرده است.
شبکه "اي بي سي" آمريکا به نقل از پليس فدرال آمريکا (اف بي آي) اظهار داشته که طرح توطئه "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا از سوي آن نهاد خنثي شده است.
روزنامه فايننشال تايمز در گزارشي با اشاره به خبر روز گذشته نوشت: "بانک ملت" ايران در دعواي حقوقي براي لغو تحريم هايي که عليه اين بانک در انگليس وضع شده است برنده شد.
سرگئي لاوروف وزير امورخارجه روسيه از اختلاف نظر كشورش با غرب بر سر روش هاي سازش در سوريه خبر داد.
نبيل العربي دبيركل اتحاديه عرب خواستار توقف خشونت ها وبرقراري آتش بس در سوريه شد.
رئیس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی تأکید کرد، دشمنی اتحادیه عرب با "اسرائیل" امروزه کمتر شده است.
بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي امروز بارديگر لفاظي هاي بي پايه و اساس خود را درخصوص ايران و حزب الله تكرار كرد.
"امير تركي بن محمد بن سعود" يكي از مقامات بلندپايه وزارت امورخارجه عربستان از آمادگي اين كشور براي همكاري با ايران در خصوص زمينه هاي مختلف خبر داد.
گروههاي تروريستي با حمله خمپاره اي به روستاهاي حلب شماري را کشتند يا زخمي کردند .

بولدوزرهاي ارتش رژيم صهيونيستي بامداد روز پنجشنبه به شرق شهرک القراره در جنوب نوار غزه يورش بردند.
نظاميان رژيم صهيونيستي در ادامه اقدامات تحريک آميز خود در مرز فلسطين اشغالي با لبنان، از حصار مرزي عبور کردند.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار