فرماندار شهرستان جلفا حضور حداکثری ملت در انتخابات 24 خرداد را وارد شدن ضربه ای سهمگین بر پیکره ننگین استکبار دانست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مختار سیفی با بیان اینکه یکبار دیگر ضربه جبران ناپذیر ملت ایران اسلامی بر پیکره بی اصل و نصب استکبار وارد شد افزود: استکبار در مقابل اتحاد و یکدلی ملت غیور ایران اسلامی کیش و مات شد.

سیفی افزود: انتخاب رئیس جمهور با اکثریت آراء توسط اقشار مختلف جامعه بیانگر اتحاد و همبستگی ملت ایران در انتخاب فردی ولایتمدار و انقلابی، تمام توطئه های از پیش طراحی شده دست نشاندگان شیطان را نقش بر آب کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه و 700 رأی اولی در شهرستان جلفا این منطقه صفر مرزی را به ویترین اتحاد و همدلی ملت ایران در راه پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده بود.

مختار سیفی افزود: شکست 34 ساله دشمنان از تضعیف حمایت ملت ایران از جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، از آغازین دقایق 24 خرداد 1392 بر جهانیان مسجل شد بطوریکه تمام رسانه های غربی و حتی رسانه های معاند نیز بر حضور گسترده ملت ایران اذعان و اعتراف کردند.

سیفی حرکت ملت ایران در انتخابات 24 خرداد را نتیجه رهنمودهای رهبری دانست و افزود: حماسه سیاسی نیاز جامعه برای تحقق حماسه اقتصادی بود و این امر بخوبی توسط ملت آگاه ایران محقق شد.

وی ابراز امیدواری کرد اتحاد و انسجام و امیدواری ایجاد شده در جامعه تداوم داشته و نتیجه آن دست یابی به حماسه در عرصه های مختلف باشد./س

 

برچسب ها: استکبار ، اتحاد ، یکدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.