رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه انتخابات ۲۴ خرداد ماه و حماسه مردم ایران دنیا را شگفت زده کرد، گفت: این فراکسیون بهترین مسیر را تعامل با رئیس جمهور منتخب مردم و دولت وی می‌داند.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران، جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس صبح امروز ( دوشنبه ۲۷ خرداد ماه) با حضور اکثریت اعضا و حضور  لاریجانی رئیس مجلس و سید محمد حسن ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر، نواب رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.
 
در ابتدای این جلسه کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از مشارکت مردم در عرصه انتخابات روز ۲۴ خرداد ماه و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی تقدیر و تشکر کرد و این پیروزی را به دکتر روحانی منتخب ملت که اکثریت آرا مردم ایران را کسب نمود تبریک گفت.
 
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این نشست افزود: انتخابات ۲۴ خرداد ماه و حماسه مردم ایران دنیا را شگفت زده کرد و عملا فضا و پتانسیل جدیدی برای کشور فراهم نمود چراکه حتی دشمنان ایران به آزادی‌ دموکراتیک و باشکوه برگزار کردن انتخابات ایران اذعان کردند.
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: این فراکسیون بهترین مسیر را تعامل با رئیس جمهور منتخب مردم و دولت وی می‌داند و طبیعی است در دور جدید باید به سمت همدلی  و تعامل حرکت کرد تا حماسه اقتصادی شکل گرفته و مشکلات مردم حل شود.
 
در ادامه این جلسه اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نظرات خود را درباره مسائل روز و انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند.
 
در پایان این جلسه دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت حضور مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی بر تعامل مجلس با رئیس جمهور منتخب و دولت وی تاکید کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار