با صدور بيانيه‌اي

جامعه جوانان متحد اسلامي از علي‌اكبر ولايتي اعلام حمايت كرد

جامعه جوانان متحد اسلامي با صدور بيانيه‌اي حمايت خود از علي‌اكبر ولايتي نامزد انتخابات دور يازدهم رياست‌جمهوري را اعلام كرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه جوانان متحد اسلامي با صدور بيانيه‌اي حمايت خود از علي‌اكبر ولايتي نامزد انتخابات دور يازدهم رياست‌جمهوري را اعلام كرد.

 در اين بيانيه آمده است: يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در شرايط کنوني کشور از اهميت بسياري زيادي برخوردار است، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي از يک سو و شرايط اقتصادي کشور از سويي ديگر بر اهميت اين انتخابات افزوده است.

در سالي که به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي اولين گام جهت تحقق اولين حماسه، حضور حماسي و پرشکوه آحاد مردم در انتخابات و برگزيدن بهترين و کارآمدترين نامزد براي تصدي رياست يکي از مهمترين قواي کشور است، در واقع پيشرفت لازم جهت تحقق حماسه اقتصادي، ايجاد حماسه سياسي است که مردم آگاه و متدين و دلسوز اين مرز و بوم با انتخاب منطقي و عقلاني خود خواهند توانست گام دوم را در مسير داشتن ايراني آباد، آزاد و شاد اسلامي به سلامت طي نمايند.
 
جامعه جوانان متعهد اسلامي در اين برهه حساس و سرنوشت ساز از تاريخ انقلاب اسلامي، يا بررسي همه جوانب امر و استفاده از خرد جمعي فرهيختگان و صاحبان فکر در عرصه دانش و فناوري و با استعانت از خداوند متعال از بين نامزدهاي مطرح رياست جمهوري جناب آقاي دکتر علي اکبر ولايتي را فردي متدين، انقلابي، دلسوز، مدير و مدبر و کارآمد دانسته و از اين عزيز بزرگوار  كه يار ديرين حضرت امام( ره) و رهبري است و همواره در راه اعتلاي آرمان‌هاي انقلاب و دستيابي به اهداف آن، از هيچ کوششي دريغ ننموده  است را به عنوان کانديداي اصلح تشخيص داده و بدين وسيله حمايت قاطعانه خود را از ايشان به عنوان نامزد انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اعلام مي‌دارد.
 
دراين راستا ضمن دعوت از عموم اقشار ملت شريف ايران اسلامي و علي‌الخصوص جوانان و نوجوانان براي حضور پرشور در انتخابات اعلام مي‌دارد اعضاي جامعه جوانان متعهد اسلامي در سراسر کشور تمام تلاش و همت خود را براي پيروزي دکتر ولايتي در عرصه انتخابات رياست جمهوري انجام خواهد داد تا وظيفه خود را در تحقق حماسه سياسي مدنظر مقام معظم رهبري مدظله العالي انجام داده باشند.
 
جامعه جوانان متحد اسلامي"

انتهاي‌پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار