حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اقدامات وزارت اطلاعات جهت برقراري امنيت در کشور قابل تقدير است

نايب‌رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس انهدام دو گروه تروريستي واردات سلاح توسط وزارت اطلاعات را قابل تقدير خواند و گفت: : با توجه به ورود به عرصه انتخابات رياست‌جمهوري، دشمن احساس مي‌کند مي‌تواند از هيجان‌هاي انتخاباتي جهت بهره‌برداري‌هاي سياسي خود استفاده کند که عملکرد مقتدرانه وزارت اطلاعات نقشه آنها راخنثي کرد.

"منصور حقيقت‌پور" نماينده مردم  اردبيل، سرعين و نمين در مجلس  و نايب‌رئيس کميسيون امنيت‌ملي مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موفقيت وزارت اطلاعات در انهدام دو گروه تروريستي واردات سلاح در مرزهاي غربي و شرقي کشور گفت: با توجه به اينکه کشور در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري قرار دارد، دشمن احساس مي‌کند مي‌تواند از شرايط انتخاباتي در کشور و هيجان‌هاي انتخاباتي جهت بهره‌برداري‌هاي سياسي خود استفاده کند که عملکرد مقتدرانه وزارت اطلاعات و هوشياري نيروهاي امنيتي کشور نقشه آنها راخنثي کرد.

وي در ادامه افزود: اين دست اقدامات و بسياري از فعاليت‌هاي ديگر وزارت اطلاعات که از ديد مردم مغفول مي‌ماند، تنها بخش‌هاي کوچکي از فرآيندهاي مبارزه با توطئه‌هاي دشمنان نظام از سوي نيروهاي مخلص وزارت اطلاعات است.

نايب‌رئيس کميسيون امنيت ملي در خاتمه خاطر نشان کرد: دشمن از هر فرصتي براي ضربه به نظام و ايجاد اختلال در امنيت کشور استفاده مي‌کند، اما عملکرد مقتدرانه وزارت اطلاعات اجازه هيچ‌گونه تحرکي را به دشمنان نخواهد داد و تمام اقدامات آنها از ديد تيزبين وزارت اطلاعات پنهان نخواهد ماند.

گفتني است  روابط‌عمومی وزارت اطلاعات روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی ورود سلاح به کشور خبر داده و اعلام کرد که در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز آتی، دشمنان ملت به تشدید فعالیت‌های مخرّب و تمهید مقدمات برای فتنه‌انگیزی‌های گوناگون اقدام کرده‌اند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزارت ، اطلاعات ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار