مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تنوع در تولیدات درسی توسط حوزه علمیه گفت: باید ظرفیت‌ها را چنان افزایش دهیم تا آموزش و پرورش بتواند از میان تولیدات مختلف دست به انتخاب بزند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی پیش از ظهر امروز در نشست ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه‌های علمیه و مراکز حوزوی در عرصه آموزش و منابع انسانی که در دبیرخانه ستاد همکاری‌ها در قم برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان و مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش می‌توانند همکار خوبی برای حوزه‌های علمیه در تامین اساتید و مربیان باشند.
وی افزود: انجمن‌های علمی نیز یکی از ظرفیت‌های عظیم حوزه‌های علمیه هستند و می‌توانند در بحث همکاری حوزه و آموزش و پرورش موثر باشند.
رئیس ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با تاکید بر تنوع در تولیدات درسی توسط حوزه علمیه گفت: باید ظرفیت‌ها را چنان افزایش دهیم تا آموزش و پرورش بتواند از میان تولیدات مختلف دست به انتخاب بزند.
وی ادامه داد: امسال یک ردیف اعتباری در بودجه 92 حوزه‌ها برای ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اختصاص داده شده و در نخستین گام تثبیت جایگاه این مجموعه و طرح در ساختار آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در دستور کار قرار دارد./س
برچسب ها: قم ، تنوع ، محتوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.