اختلالات رواني ميان کودکان امريکايي رو به افزايش است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي ورلد سوسياليست، گزارش جديد مرکز پيشگيري و کنترل بيماريهاي امريکا نشان مي دهد 13 تا 20 درصد کودکان در امريکا در طول زندگي خود اختلالات رواني را تجربه مي کنند و بروز چنين وضعيتي بين سالهاي 1994 و 2011 افزايش قابل توجهي داشته است. 

در اين گزارش که با عنوان " بررسي بهداشت رواني کودکان امريکايي از 2005 تا2011 " منتشر شد ، آمده است اختلالات رواني کودکان به دليل گستردگي آن ، به يک موضوع مهم در بحث هاي مربوط به بهداشت عمومي امريکا تبديل شده است.

مجموع هزينه سالانه اختلالات رواني در امريکا به 247 ميليارد دلار مي رسد و اين هزينه ها شامل ارائه خدمات بهداشتي، استفاده از خدمات آموزشي ويژه و حتي کاهش بهره وري است.

معمول ترين اختلالات رواني که والدين تاکنون گزارش کرده اند مربوط به اختلالات بيش فعالي / کمبود توجه و تمرکز ، مشکلات رفتاري ، اضطراب ، افسردگي ، سندروم تورت (اختلالي که موجب مي شود افراد به طور مکرر حرکات يا صداهاي غيرقابل کنترلي را تکرار کنند مانند پلک زدن سريع يا صاف کردن گلو) يا اختلال اوتيسم مي شود.

خودکشي - که از تقابل بين اختلالات رواني و ديگر عوامل ايجاد مي شود - در سال 2010 دومين عامل مرگ نوجوانان بين 12 تا 17 سال بوده است. در آن سال ميزان خودکشي افراد 10 تا 19 ساله چهار و نيم مورد از هر 100 هزار نفر بوده است.

محققان مي گويند اختلالات رواني در کودکان با افزايش خطر اختلالات رواني در بزرگسالي مرتبط است که مي تواند لطمات جدي به زندگي شخصي و اجتماعي اين افراد وارد آورد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار