مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طرح یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی قطعی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،سید ˈمهدی ثمره هاشمی در جمع کارکنان شرکت های آبفای شهری و روستایی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: بسیاری از مراحل اداری و قانونی طرح یکپارچه سازی این شرکت ها اتجام گرفته است.
وی تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی ،کوچک سازی دولت و ایجاد مدیریت واحد برای استفاده مطلوب از ظرفیت های این شرکت ها را از اهداف این طرح خواند و افزود: یکپارچه سازی در شرکت آبفا به بهبود مدیریتی و توسعه خدمات آن در ابعاد مختلف کمک می کند.
مشاور وزیر نیرو به توفیقات این شرکت اشاره کرد و گفت: 25 درصد تسهیلات اختصاص یافته بانک توسعه اسلامی به ایران مربوط به صنعت آب و فاضلاب است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای اجرای طرحهای آبفای کشور پارسال 700میلیون یور و امسال نیز یک و نیم میلیون یورو با بانک توسعه اسلامی موافقت نامه منعقد شده است.
ثمره ی هاشمی با بیان اینکه ایران یک چهارم تسهیلات بانک توسعه اسلامی را از بین 50کشور عضو دریافت می کند؛گفت: 25درصد این تسهیلات را شرکت آب وفاضلاب جذب می کند.
وی گفت: امسال بخش خصوصی 520 میلیارد تومان قرارداد برای سرمایه گذاری در طرحهای شرکت آب وفاضلاب منعقد نموده است.
ثمره هاشمی بیان کرد: با وجود تحریم ها و فشارهای شدید اقتصادی در سال های گذشته علیه کشور ، توفیقات صنعت آب وفاضلاب از افتخارات کشور بوده است./س
برچسب ها: آبفای ، شهری ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.