تیم نیمه حرفه ای دوکلاپرا چک برای دومین سال متوالی برای حضور در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) با قدرت و رکابزنان قدرتمند خود به تبریز می اید.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، تیم نیمه حرفه ای دوکلاپرا چک که در دوره بیست و هفتم تور در سال 2012 حضور داشت و در مراحل ابتدایی موفقیتهای خوبی از لحاظ انفرادی داشت ولی در بخش تیمی خوب ظاهر نشد.

در ترکیب تیم اعلامی برای سال 2013 تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) Martin Hacecky مارترین هسکی که سال گذشته در این تور در رده پنجاه و نهمی قرار گرفت حضور دارد.

هم تیمی وی Milan Kadlec میلان کادلچ قدرتمند رکابزن تیم و سومین رکابزن اسیا در رده بندی سال 2013 تا ماه میلادی که برای رسیدن به صدر برترین رکابزن اسیا خود را برای حضور قدرتمند در تور ایران آماده میکند و در دوره گذشته تور در رده هفتمی تور ایستاد.

Alois Kankovskالویس کونکوفسکی در رده 14 برترین رکابزنان سال 2013 آسیا قرار دارد و در دوره بیست و هفتم تور در مرحله چهارم به علت مصدومیت اوت شد.

Vojtech Hacecky مارتین هسکی و Martin Blaha مارتین باهالا هم در دوره گذشته تور حضور داشتند و در رده های در رده های شصتم و هفتاد و یکم ایستادند.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی را در 892 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

تیمهای اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، های نان چین ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیمهای ملی الجزایر ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابتها هستند.

تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود.

152 ورزشکار و 203 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز ، مراغه ، ارومیه ، خوی ، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می شود.

مرحله اول این تور در اول خرداد در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

رکابزنان پس از طی مراحل مختلف ، در مرحله پایانی در پارک ائل گلی تبریز به خط پایان و نهایی این رویداد ورزشی خواهند رسید./س

 

برچسب ها: تیم ، رده ، بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.