پروژکتورها که معمولا محصولات پرطرفداری به شمار می آیند، اغلب به علت اندازه بزرگ توانایی استفاده در مکان های مختلف را ندارند،اما در سال گذشته شرکت سامسونگ اولین تلفن همراه مجهز به پروژکتور را با نام Galaxy Beam معرفی کرد، و امسال نیز اولین تبلت مجهز به پروژکتور در دنیا ساخته شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، LumiTab اولین تبلت مجهز به پروژکتور در دنیا می باشد، که به کاربران اجازه می دهد تا فعالیت های مختلفی مانند، بازی کردن، ارائه اسناد، پخش سخنرانی و خواندن کتاب های الکترونیکی را از طریق پروژکتور این تبلت انجام دهند.


این محصول به یک کلید اختصاصی برای اجرای پروژکتور مجهز شده است، که به کاربر اجازه می دهد تا محتوای مورد نظر خود را بر روی یک صفحه عریض پخش نماید.


مشخصات سخت افزاری LumiTab عبارت است از: صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 (QSVGA)، پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی با معماری Cortex A9، رم 1 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی که توانایی پشتیبانی از Micro SD هم در این تبلت تا 64GB موجود است.


این تبلت مجهز به یک باتری 4800mAh می باشد، و از اخرین نسخه سیستم عامل اندروید در آن استفاده شده است، پروژوکتور LumiTab 480 در 854 پیکسل 35 لومن می باشد، که قابلیت پخش تصاویری تا ابعاد 100 اینچ را داراست.


قابل ذکر است که هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نشده است.



برچسب ها: تبلت ، پروژکتور ، جهان ، گلکسی ، lumitab
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار