گروه های دین و اندیشه و فرهنگ و تمدن شبکه جهانی صدای آشنا، دو ویژه برنامه "شمع فروزان" و "گچ و تخته" را به مناسبت روز معلم تهیه و تولید کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "شمع فروزان" ضمن بررسی جایگاه معنوی معلم، به بیان زندگی استاد مطهری و پخش قسمت های از صبت های ایشان می پردازد.
گفت و گو با معلمان و صخبت درباره تجربیات آموزگاری شان، بخش تکمیلی این ویژه برنامه است.
دکتر نیلوفری کارشناس این ویژه برنامه است.
رقیه آقازاده سردبیر و تهیه کننده و نویسنده، سمیرا سجادی گوینده، عطایی کارشناس مجری، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.
"شمع فروزان" را روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید. *
"گچ و تخته" در جهت اسطوره سازی شخصیت های تاثیرگذار، روایت خیال انگیزی از گچ و تخته و روزهای مدرسه خواهد داشت.
گزارش از معلمان قدیمی، و مرور خاطره های نوستالژیک برنامه ساز از روزهای مدرسه که اشتراک زیادی با خاطره های دیگران دارد، بخش های دیگر این ویژه برنامه خواهد بود.
طاهره جولانی سردبیر و تهیه کننده و نویسنده، راضیه طالب زاده گوینده و مریم واحد بازیگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.
"گچ و تخته" را روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت ساعت 09:30 به وقت تهران برابر با ساعت 05:00 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید. /ص

برچسب ها: رادیو ، صدای آشنا ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار