يكي از علماي فلسطيني شركت‌كننده در اجلاس "علما و بيداري اسلامي" گفت: مسلمين بايد با اتحاد خود ريشه غده سرطاني اسرائيل را بخشكانند و ان را از پيكره جهان اسلام محو كنند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن اجلاس سران محل برگزاري اجلاس "علما و بيداري اسلامي" شيخ حماد از علماي فلسطيني حاضر در اين اجلاس گفت: رژيم صهيونيستي هر روز ضد مسلمانان عربده مي‌كشد و با همكاري ارباب خود آمريكا ضد جهان اسلام عرضه اندام مي‌كند كه لازم است مسلمين با اتحاد بين خود توطئه‌هاي دشمن را خنثي كنند.

وي در ادامه افزود: بيداري اسلامي قطعا جلوي بلندپروازي‌هاي رژيم صهيونيستي را خواهد گرفت و موجب سربلندي مسلمانان خواهد شد.

شيخ حماد همچنين تصريح كرد: ارزش مبارزه با رژيم صهيونيستي بايد براي مسلمين بيش از پيش تبيين شود تا اين رژيم ديگر هيچگاه به فكر دست‌اندازي به خاك كشورهاي اسلامي نيفتد.

اين عالم فلسطيني گفت: بيداري اسلامي در برهه‌اي حساس در جهان اسلام آغاز شده است و به همين دليل مسلمانان بايد با دوري از تشتت و پراكندگي زمينه گسترش بيداري اسلامي را فراهم كنند.

وي خاطرنشان كرد: مسلمين بايد به قرآن كريم به عنوان  قانون اساسي  تأسي بجويند تا زمينه تفرقه در جهان اسلام برچيده شود.

شيخ حماد همچنين در پايان يادآور شد: بحران اخلاقي در جوامع مسلمين به علت دوري مردم از دستورات الهي است كه بايد همگان با تأسي به اوامر الهي زمينه سعادتمندي جوامع  اسلامي را فراهم كنيم.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۲۲:۴۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار